Wysoka jakość obsługi – jak zapewnić ją w swojej firmie?

Jak skutecznie radzić sobie z prowadzeniem biznesu? Przedsiębiorcy muszą mierzyć się dziś z wieloma przeciwnościami, a nie na wszystkie możemy wcześniej się przygotować. Możliwość zarobku, rozwoju, niezależności i pewnego prestiżu nadal jednak wydaje się być dla nas na tyle kusząca, by mimo pewnego ryzyka, zakładać własne firmy. Musimy pamiętać o jednak o kilku specyficznych dla biznesu kwestii, z których nie zawsze zdajemy sobie sprawę, pracując na etacie. Własna firma to niezależność, ale to także często 7 dni pracy w tygodniu, po wiele więcej niż 8 godzin. Nasz sukces zależy też wielokrotnie od czynników, na które nie mamy pełnego wpływu, a zaważyć na nim może także to, czy będziemy umieli korzystać z rozwiązań, jakie są dziś dla przedsiębiorców dostępne.

Jak wspomóc obsługę naszych klientów, gdy rozwijamy działalność?

Rozwój firmy jest tym, o czym wszyscy marzymy. Kiedy jednak klientów przybywa, oprócz pieniędzy, zaczynają się także pojawiać trudności. Nie jest wyzwaniem zadbać o zadowolenie kilku klientów w miesiącu, czy uda nam się jednak powtórzyć ten sam standard obsługi, gdy będziemy mieć ich setki? W pewnym momencie zaczynają się pojawiać nieodebrane telefony, niedopilnowane reklamacje, pominięty mail, nie mówiąc już o zapchanym firmowym Messengerze. To moment na to, by sięgnąć po pomoc, która pozwoli nam skorzystać w pełni ze wszystkich możliwości, jaki daje współczesna technologia. Z myślą o potrzebach wielu różnorodnych biznesów powstało nowoczesne i kompleksowe rozwiązanie, jakim jest system Thulium oraz jego bazowa część, czyli system call center CRM.

Cała wiedza o kliencie w jednym miejscu

Musimy pamiętać, że bez względu na branżę, kontakt i relacje z klientami należą do jednych z najważniejszych obszarów. Możemy tu bardzo zyskać, ale też bardzo dużo stracić, nawet oferując dobry i godny zaufania produkt. Jeśli nie będziemy umieli do klienta dotrzeć we właściwy sposób, a później go w przy sobie zatrzymać, nasz sukces będzie krótkotrwały. Warto podążać za nowinkami technologicznymi, by w pełni korzystać z możliwości, jakie dziś mają przedsiębiorcy. Skuteczne, bezpieczne i przede wszystkim efektywne z nich korzystanie, da Ci Thulium wraz z systemem call center CRM. Wirtualne biuro call center wraz z wbudowanym CRM zapewni ci najwyższą jakość obsługi klienta i wspomoże pracę Twoich pracowników.

Elastyczna, ale uporządkowana praca

Sercem systemu call center jest CRM, dzięki któremu w odpowiedni sposób przechowywane są wszystkie dane o twoich klientach. Możesz zawsze przygotować personel tak, by fachowo zajął się każdą zgłaszaną sprawą. Call center CRM od Thulium dba o to, by Twoje relacje z klientem były jak najlepsze. Wszystko to dzięki porządkowaniu spraw oraz zbieraniu danych w karty klienta, które nie tylko dostarczają agentom całej niezbędnej do profesjonalnej obsługi wiedzy, ale też z łatwością mogą być przekazywane innej osobie w zespole, bez straty na jakości obsługi. Dane można filtrować, uzupełniać i oznaczać wedle życzenia, a każdy kontakt klienta jest automatycznie dopisywany do historii.

Dodaj komentarz