Nowy model lokowania produktu wkracza na rynek

0

Jak połączyć zasięgi reklamy telewizyjnej i budowanie bezcennego zaufania odbiorców, znane z influencer marketingu? To pytanie, które marketerzy zadają sobie od bardzo dawna. Twórcy we killed tv znaleźli odpowiedź. Ich model pozwala na lokowanie produktów w materiałach video publikowanych online, które praktycznie natychmiast docierają do milionowych społeczności, złożonych tylko z potencjalnych klientów promującej się marki. Wszystko dzięki organicznym zasięgom. Niemożliwe? A jednak! 

we killed tv to nowoczesna grupa mediowa, która od kilku już lat tworzy i rozwija własne społeczności online, używając do tego przede wszystkim mediów społecznościowych i portali tematycznych. Jej siłą jest precyzyjnie dobrany, atrakcyjny dla każdej ze społeczności tematycznych content, głównie treści video, które każdego dnia przyciągają uwagę ok. 6,5 miliona użytkowników. Twórcy we killed tv określają posiadane kanały tematyczne „influencerami bez twarzy”, ponieważ każdy z kilkunastu, skupia wokół siebie zaangażowaną i oddaną społeczność, która głęboko interesuje się tematem danego kanału. Reklamodawcy z różnych branż i segmentów, mogą zatem lokować swoje produkty w materiałach video m.in. na kanałach takich jak: Pyszności, Popularne, Kochamy Zwierzaki, Genialne, Słodkości, Partyshaker, Zdrowe Plecy czy Mega Mama.

Od kwietnia firma uruchomiła ofertę obejmującą kompleksowe zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej opartej na treściach video – od pomysłu i kreacji, poprzez całościową produkcję contentu oraz ich emisję w posiadanych kanałach, bezpośrednio docierając do skupionych wokół nich społeczności. we killed tv to rewolucja na rynku reklamy video, która polega na pojawieniu się możliwości osiągania zasięgów reklamy telewizyjnej, przy koszcie wynoszącym ułamek jej ceny rynkowej i jednoczesnym zachowaniu „efektu influencera” – budowaniu zaufania i precyzyjnym docieraniu do grupy zainteresowanych produktem odbiorców.

Społeczności we killed tv składają się głównie z aktywnych użytkowników, dla których wspólną wartością jest zrzeszająca je tematyka. Publikowane w nich treści są naturalne i angażujące, a zawarty w nich przekaz promocyjny (zwykle w postaci lokowania produktu), tworzy spójną, natywną
i atrakcyjną dla odbiorcy całość. Dzięki skali społeczności, treści reklamowe bardzo często i samoistnie stają się viralem i zataczają coraz większe kręgi dotarcia.

Aktualnie wszystkie wchodzące w skład grupy kanały docierają w każdym miesiącu do ponad 14 milionów unikalnych użytkowników skupionych wokół kilkunastu społeczności.

Rewolucja, którą oferujemy, obejmuje dwa istotne aspekty związane z reklamą. Po pierwsze dajemy niemal każdej firmie możliwość przeprowadzenia efektywnej kampanii video contentowej, która na pewno nie zrujnuje jej budżetu przeznaczonego na promocję. Po drugie możemy przeprowadzić kampanię w naszych kanałach, czyli posiadanych społecznościach, które nazywamy „influncerami bez twarzy”, bo nie stoją za nimi określone osoby, znane z imienia i nazwiska, ale cała społeczność skupiona wokół określonej tematyki. To rozwiązanie dające możliwość czerpania ze wszystkich pozytywnych aspektów influencer marketingu, ale eliminujące hejt czy kryzysy na linii influencer-społeczność. Jest to influencer marketing w wersji 2.0, który pozwala markom na maksymalne wykorzystanie możliwości mediów społecznościowych i zniwelowanie potencjalnych zagrożeń. Marka bowiem ma znacznie większy wpływ na powstający na jej temat content, a społeczność w sposób naturalny zapewnia mu wielomilionowy zasięgmówi Damian Defratyka, Założyciel i prezes we killed tv.

Oprócz przygotowania kompleksowej kampanii i jej realizacji przy użyciu społeczności tematycznych (pozwalających czerpać korzyści z influencer marketingu 2.0) firma może również uruchomić i zbudować dedykowaną danej marce i tematyce społeczność, która stanie się jej kanałem komunikacji z klientami – tworzenie własnego infleuncera bez twarzy dla marki. Dzięki milionowym grupom stargetowanych i wyselekcjonowanych odbiorców we killed tv jest w stanie prowadzić efektywne kampanie promocyjne bazujące na branded content i oparte na ruchu organicznym, wiarygodności, zaangażowaniu oraz pozytywnym odbiorze. Influencerzy bez twarzy to idealne medium dla naturalnego i podlegającego szybkiemu rozprzestrzenianiu się treści lokowaniu produktów.

Wśród dotychczasowych klientów we killed tv znajdują się między innymi: Sokołów, Jan Niezbędny czy RedBull.

Dodaj komentarz