Przeprowadzka biura krok po kroku

0

Zmiana siedziby firmy na większe biuro, to zawsze spory powód do zadowolenia. Zazwyczaj oznacza to prestiż, ale i lepsze i bardziej komfortowe warunki do pracy. Zanim jednak będzie możliwe wypełnianie obowiązków służbowych w nowym miejscu, pracowników czeka kłopotliwa przeprowadzka na nowe miejsce. Jak podejść do przeprowadzki biura, aby uniknąć niepotrzebnego chaosu?

Dobry plan to podstawa

Tak jak w przypadku innych większych przedsięwzięć, tak i przy przeprowadzce biura osoby nim zarządzające powinny stworzyć plan działania i przenosin poszczególnych działów firmy, sprzętów, mebli biurowych oraz wszystkich dokumentów.

Planowanie przeniesienia firmy warto rozpocząć odpowiednio wcześnie, aby przeprowadzka nie wypadła w terminie umówionych spotkań z klientami czy ważnymi dla firmy wydarzeniami. Idealnie, jeśli przenosiny udałoby się zaplanować na czas weekendu, kiedy biuro nie jest czynne. Do przeprowadzki siedziby firmy warto zatrudnić specjalną firmę, która nie tylko przewiezie sprzęt i meble na nowe miejsce, ale też dostarczy kartony do przeprowadzki i pomoże całość zapakować.

Transport mebli i sprzętu biurowego

Sprzęt biurowy, komputery, drukarki oraz inne, które mają dość sporą wartość, dobrze jest przewieźć w pierwszej kolejności. Odpowiednio zabezpieczone przez firmę przeprowadzkową dotrą na nowe miejsce w stanie nienaruszonym.

Nie zawsze meble ze starego biura nadają się do postawienia w nowej siedzibie. Większa ilość miejsca w nowym biurze może skłaniać ku dokupieniu mebli i całkowitej zmianie aranżacji. Dbając o komfort pracowników, warto zdecydować się na ten krok.

Nowy lokal, a niezbędne wyposażenie

Żadne biuro, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, nie może obejść się bez sprzętu komputerowego, akcesoriów biurowych i odpowiednich do przechowywania dokumentów, mebli.

Nowe biuro dobrze jest dostosować do liczby pracowników i obowiązków, jakie mają tam pełnić. Dobry komputer, duże biurko czy wygodne krzesło nie tylko podniosą komfort, ale i wpłyną pozytywnie na wydajność pracy pracownika.

Modne, ale i w pewnym sensie uniwersalne i minimalistyczne biuro będzie dobrą wizytówką firmy dla osób odwiedzających z zewnątrz.

Przydatne podczas przeprowadzki

Proces przeprowadzki nie może się obejść bez zorganizowania kartonów, pudeł i innych akcesoriów, które ułatwią pakowanie sprzętu i dokumentów firmy. Delikatne przedmioty można owinąć folią bąbelkową przed zapakowaniem w pudełko. Sprawdzą się też dobrze dyspensery i taśmy do bandowania, które zabezpieczą duże kartony przez zniszczeniem podczas transportu.

Dodaj komentarz